Höstglädje

Jag har verkligen passat på att suga åt mig sol och njuta av höstvädret de senaste dagarna. Trädgården lyser av färg och till och med i komposten blommar det:

DSC_1064s

Oliver har upptäckt charmen med lövhögar och jag kunde inte motstå charmen med motljus… Trots att motivet rent tekniskt fångas bättre med mindre motljus fastnade jag bara för bilderna med mer motljus då jag gick igenom dem efter att ha fotat. Känslan blir helt annorlunda.

DSC_1190s

Fast det är kul att kasta löv orkar man inte HUR länge som helt även om mor gärna skulle ha  haft mer tid på sig att fota…

DSC_1213s

… det ska ju krattas också.

Kommentera

