18 mars

Jag fortsätter på temat ”bra saker”. Idag var det att börja arbeta i trädgården igen efter vintern. Jag har kört några lass grus och några lass sten och solen sken och blåsten var inte alltför kall. Det satt fint.

DSC_1083s

Projektet i fråga är en halvcirkel som jag ska stensätta intill huset så att man kan ställa ett utemöblemang där. I höstas grävde jag bort gräset och körde lite grus, sen blev det paus över vintern. Konstaterade då jag var ute idag att det är perfekt att ha ett projekt som detta just den här tiden på året, då man gärna sysslar där ute men då det ännu inte går att gräva i jorden, eller ens tänka på att odla något.

Oliver sov förresten hela natten utan uppvakningar för första gången i natt.

Kommentera

