En kommentar

  1. Linn

    va fina ni e! Million Dollar Baby kände jag genast igen men Johannas mommo å Scofield var det värre med 🙂 nu när jag vet vem ni föreställer tycker jag dock att ni e ganska lika! Ps. Fina tatueringar 🙂

  2. Ido

    Ha! Det ante mig att du var din mommo! Fastän jag var lite in på miss Marple-spår i något skede… Ni är onekligen lite lyckade!

  3. johannele

    Ja här ser vi då Johannas mommo för femtio år sen – i fri tolkning, Michael Scofield från Prison Break och Rocky/Million Dollar Baby. Temat var hjältar . . .

  4. ständig gäst

    Alltså, va fin ni e! Å va mycket jobb ni måst ha hadd me lindas tatueringar! Men… johanna vem e du?

  5. Linda

    Hörde ryktas att ni har haft maskerad (via Ida-svägerskans facebook…). Snygga är ni, men tyvärr har jag inte alldeles lätt att lista ut vem ni föreställer 🙂 Hoppas att du får en givande vecka!

Lämna en kommentar